zintegrowane rozwiązania CRM - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

zintegrowane rozwiązania CRM

 


Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!

 
Customer service
 
 
 

Lepsza komunikacja z klientami firmy dzięki zintegrowanym rozwiązaniom teleinformatycznym i w efekcie wyższy poziom obsługi klienta to cele każdej nowoczesnej firmy.
Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację również z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican to między innymi:

 
 
contact
  • informacje o połączeniu przychodzącym – widoczne z poziomu aplikacji CRM

  • informacje o połączeniach oczekujących – widoczne z poziomu aplikacji CRM

  • wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM

  • możliwość odbierania i rozłączania połączeń z poziomu aplikacji CRM

  • odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM

  • przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM

  • możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy

  • statystyki rozmów telefonicznych

  • billingi rozmów telefonicznych

 
 
  • rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM

  • rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)

  • możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM

  • wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę w centrali

  • oraz inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań danej firmy


Serwery i centrale telefoniczne Slican zintegrowane z aplikacjami CRM wspierają pracowników danej firmy w obsłudze kontrahentów, kierownicy otrzymują więcej informacji i mogą przeprowadzać dokładniejsze analizy a klienci mają zapewnioną profesjonalną obsługę.
Możliwość, np. analizy rozmów telefonicznych przeprowadzonych przez pracowników firmy na podstawie statystyk, umożliwia jeszcze lepsze przygotowanie kolejnych akcji telemarketingowych w danej firmie.
Serwery telekomunikacyjne Slican MAC-6400 CCT-1668 oraz CXS-0424 dedykowane są dla przedsiębiorstw, instytucji oraz firm wymagających zaawansowanych technologicznie rozwiązań telekomunikacyjnych. Elastyczna konstrukcja, system licencjonowania, zintegrowany VoIP i GSM oraz pozostałe technologie teleinformatyczne tworzą nowoczesne systemy, które znacząco przyczyniają się do obniżenia kosztów łączności. Dla odbiorców wymagających większych systemów, serwery telekomunikacyjne, np. MAC-6400 można łączyć w klastry, dzięki czemu uzyskuje się odpowiednio większe, elastyczne pojemności.
Informacje o zintegrowanych funkcjach realizowanych przez przykładowe aplikacje CRM w oparciu o dane z central Slican znajdą Państwo tutaj.
Dodatkowe przykładowe funkcje realizowane przez centrale Slican (bez udziału aplikacji CRM) znajdą Państwo w tym miejscu.
Rozwiązania Slican to zawsze niezawodne, elastyczne rozwiązania telekomunikacyjne dla Twojej firmy, zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą i kontaktu z nami.


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego