Menu główne
Lepsza komunikacja i lepsza integracja telekomunikacyjna to aktualne oczekiwania odbiorców, którzy dążą do coraz lepszej efektywności swoich firm. Dzięki rozwiązaniom Slican oraz możliwości integracji między innymi z aplikacjami CRM firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP. Jeżeli zależy Ci na zintegrowanych rozwiązaniach, dzięki którym zyskasz wyjątkową łątwość obsługi klientów i nowe możliwości narzędzi informatycznych... właśnie znalazłeś rozwiązanie dla siebie!
Lepsza komunikacja z klientami firmy dzięki zintegrowanym rozwiązaniom teleinformatycznym i w efekcie wyższy poziom obsługi klienta to cele każdej nowoczesnej firmy.
Rozwiązania teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację również z programami klasy CRM. Przykładowe funkcje realizowane przez programy CRM dzięki integracji z centralami Slican to między innymi:
informacje o połączeniu przychodzącym – widoczne z poziomu aplikacji CRM
informacje o połączeniach oczekujących – widoczne z poziomu aplikacji CRM
wykonywanie połączeń telefonicznych z poziomu danych kontaktowych w kartotece kontrahenta aplikacji CRM
możliwość odbierania i rozłączania połączeń z poziomu aplikacji CRM
odrzucanie połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji CRM
przeniesienie połączeń przychodzących na inny numer telefonu – funkcja możliwa do ustawienia z poziomu aplikacji CRM
możliwość przeglądu z poziomu aplikacji CRM aktywnych rozmów telefonicznych prowadzonych w obszarze danej firmy
statystyki rozmów telefonicznych
billingi rozmów telefonicznych
rejestrowanie połączeń wychodzących bezpośrednio z aparatu telefonicznego z pominięciem aplikacji CRM
rejestrowanie uprawnień telefonu (abonenci wirtualni)
możliwość pobierania nagranych rozmów telefonicznych w centralach i podpinanie ich pod kartoteki kontrahentów CRM
wysyłanie i odbieranie informacji SMS przez zintegrowaną bramkę w centrali
oraz inne funkcje możliwe do realizacji dzięki integracji aplikacji CRM z centralami Slican dedykowane do specyficznych wymagań danej firmy
Serwery i centrale telefoniczne Slican zintegrowane z aplikacjami CRM wspierają pracowników danej firmy w obsłudze kontrahentów, kierownicy otrzymują więcej informacji i mogą przeprowadzać dokładniejsze analizy a klienci mają zapewnioną profesjonalną obsługę.
Możliwość, np. analizy rozmów telefonicznych przeprowadzonych przez pracowników firmy na podstawie statystyk, umożliwia jeszcze lepsze przygotowanie kolejnych akcji telemarketingowych w danej firmie.
Serwery telekomunikacyjne Slican MAC-
Informacje o zintegrowanych funkcjach realizowanych przez przykładowe aplikacje CRM w oparciu o dane z central Slican znajdą Państwo tutaj.
Dodatkowe przykładowe funkcje realizowane przez centrale Slican (bez udziału aplikacji CRM) znajdą Państwo w tym miejscu.
Rozwiązania Slican to zawsze niezawodne, elastyczne rozwiązania telekomunikacyjne dla Twojej firmy, zapraszamy do zapoznania się z naszą szczegółową ofertą i kontaktu z nami.