smartfon jako abonent VoIP - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

smartfon jako abonent VoIP

rozwiązania Slican
 


Praca z dala od biurka powoli staje się nie tylko domeną handlowców. Co raz częściej także inni pracownicy muszą być uchwytni z dala od swoich biur. Teraz dzięki wykorzystaniu sieci WLAN (wewnętrzna sieć komputerowa LAN wykorzystująca komunikację radiową WiFi) możesz dostarczyć wygodne narzędzie komunikacji głosowej przy jednoczesnym obniżeniu wydatków na łączność. Lepiej i pełniej wykorzystać do rozmów telefonicznych infrastrukturę, która już istnieje w Twoim przedsiębiorstwie!
Mobilna i bezprzewodowa łączność IP z wykorzystaniem telefonu GSM to mVoIP!

Korzyści z mVoIP

 
 
 
 
mVoiP
 
 

Twój biznes kręci się szybciej

Zapewniając mobilną łączność zwiększasz wydajność i szybkość procesów w firmie - komunikacja jest prostsza i szybsza, jeżeli Twoi pracownicy są zawsze i wszędzie osiągalni.

Płacisz mniej

Nie musisz inwestować ani w dodatkową sieć, ani w nowe urządzenia. LAN jest w każdym  przedsiębiorstwie, a telefon komórkowy jest podstawowym narzędziem pracy każdego z nas. Jeżeli potrzebujesz więcej telefonów - włączasz abonentów VoIP. Możesz zyskać dodatkowo abonentów w serwerach CXS-0424, CCT-1668 oraz
MAC-6400. Jeżeli masz niewielką firmę włącz po prostu do sieci wybraną centralkę serii Slican ITS IP PBX.

3 razy 1

  • „Jeden numer” - Ty i twój zespół jesteście osiągalni w firmie i poza jej budynkami pod jednym numerem telefonu. Nie musisz nosić przy sobie telefonu DECT lub sprawdzać, czy ktoś nie zostawił informacji na poczcie głosowej, kiedy Ciebie akurat nie było przy biurku.

  • „Jedno urządzenie” nie potrzebujesz kilku telefonów. Na co dzień, w biurze i poza nim korzystasz z telefonu GSM. Jeżeli jesteś szefem, to możesz przydzielić pracownikom korzystającym z prywatnych telefonów firmowy numer VoIP. Te połączenia nie wpłyną w żaden sposób na ich prywatne wydatki na telefon.

  • „Jedna sieć” łączność głosowa oparta jest na sieci komputerowej. Możesz efektywniej zarządzać Twoim personelem technicznym i delegować ich do innych obowiązków, a dzięki temu działać lepiej!


Masz wybór

Masz wybór pomiędzy kosztownymi systemami DECT a telefonią opartą na bezprzewodowej łączności w technologii IP. Obydwa rozwiązania gwarantują mobilność i dostępność, a do Ciebie należy wybór, które z nich lepiej sprawdzi się w Twojej firmie i będzie atrakcyjniejsze ekonomicznie.

Czego potrzebujesz, by stworzyć mVoIP?

 
 
 
 
MVoip
 
 


  • Sieć LAN w technologii WiFi.

  • Serwer Slican serii MAC-6400, CCT-1668, CXS-0424 wyposażony w moduł VoIP wraz z licencjami na kanały i klientów VoIP lub centralka serii Slican ITS IP PBX.

  • Telefon GSM z dostępem do sieci WiFi oraz umożliwiający obsługę abonentów SIP.


Przydzielony numer VoIP może być dodatkowym abonentem (numerem) w sieci telefonicznej, możesz też skonfigurować dotychczasowy numer wewnętrzny jako numer VoIP. Przydzielając numer dodatkowy zwiększasz ilość telefonów w firmie. Jeżeli przydzielisz pracownikowi numer telefonu SIP identyczny z tym, który wcześniej miał przypisany do telefonu na biurku – od tego momentu wszystkie połączenia będą odbierane / wykonywane z telefonu GSM poprzez sieć Internet.

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej?

Czy mogę korzystać z telefonu GSM poza pracą?

Niezależnie od tego czy klient SIP jest przypisany do komórkowego telefonu prywatnego czy firmowego nadal pozostaje on telefonem GSM. Połączenia przychodzące na numer GSM będą normalnie obsługiwane, a połączenia wychodzące mogą być realizowane przez sieć Internet lub przez sieć GSM – wybór należy od indywidualnych ustawień w Twoim telefonie.
Będąc poza zasięgiem sieci firmowej możesz pozostać w łączności korzystając z usługi Slican MobilePhone, dzięki której nadal będziesz dostępny pod jednym numerem telefonu.

A co jeżeli „wejdę” w zasięg innej sieci WiFi?

Możesz sam zdecydować kiedy Twój telefon będzie działał jak zwykły GSM, a kiedy w ramach firmowej sieci SIP. Możesz ustawić łączność tak, że pracując w domu, łącząc się przez domową sieć Internet WiFi będziesz korzystał z firmowej centrali – na jej koszt wykonywał połączenia i odbierał telefony od Twoich współpracowników.
Możesz też zdefiniować, że telefon komórkowy będzie działał jako numer SIP wyłącznie łącząc się ze zdefiniowaną siecią firmową i będąc w jej zasięgu.

Czy mój telefon GSM musi mieć jakieś dodatkowe oprogramowanie?

Większość nowoczesnych telefonów komórkowych pozwala na uruchomienie „klienta SIP” oraz łączy się z WiFi bez jakichkolwiek dodatkowych aplikacji czy też modyfikacji.
W niektórych przypadkach wymagany jest upgarde firmware, lub pobranie dodatkowej aplikacji ze strony producenta telefonu GSM.

Ile zapłacę za połączenia?

Stawki za połączenia wychodzące (wykonane przez użytkowników telefonów SIP) poprzez sieć Internet będą zgodne z taryfą operatora VoIP obsługującego Twoją firmę. Połączenia pomiędzy abonentami centrali będą nieodpłatne, gdyż dla serwera Slican będą to połączenia wewnątrzfirmowe.

Czy zrobię to sam?

Dla prawidłowego skonfigurowania nowych kont abonenckich SIP, obsługi ruchu itd. wymagana jest znajomość aplikacji Slican ConfigMAN. Zalecamy kontakt z Autoryzowanym Dystrybutorem lub Serwisem Slican w celu dokonania zmian w Państwa serwerze.
Instrukcje dotyczącą skonfigurowania kont SIP w telefonie GSM można znaleźć w telefonie, na stronach producenta telefonu lub na stronie operatora VoIP.
Nie mniej jednak do prawidłowego działania telefonu wymagane jest udostępnienie hasła dostępu do sieci WiFi, adresu IP serwera i innych danych, które w większości firm / instytucji traktowane są jako dane „wrażliwe”. Dostosowanie telefonów GSM do pracy w sieci IP powinno być więc dokonane przez osoby uprawnione.


 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego