zaawansowany IVR - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

zaawansowany IVR

rozwiązania Slican
 


Najnowsze Infolinie Slican INVENIO pozwalają zintegrować dane przesyłane do serwera Slican z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.

Wszystko czego potrzebujesz to serwer SLICAN najnowszej generacji – MAC-6400, CCT-1668 lub CXS-0424 oraz baza danych Twoich Klientów, zawierająca informacje na podstawie których ich zweryfikujesz. Do sprawdzenia osoby dzwoniącej możesz wykorzystać numer telefonu, z którego przychodzi połączenie (CLIP). Możesz też zażądać przy połączeniu numeru PIN, numeru PESEL, szkody, zlecenia serwisowego itd. Wybór jest nieograniczony i zależy wyłącznie od charakteru prowadzonej działalności.

Oto jak możesz wykorzystać Infolinie INVENIO Slican najnowszej generacji:

 
 
 
Infolinie
 
 

Weryfikacja dzwoniącego odbywa się w następujący sposób:

 
 
 
Infolinie 2
 
 

Dla kogo dedykowane jest rozwiązanie Infolinii INVENIO Slican?

  • Sprawdzi się wszędzie, niezależnie od tego jak duża jest Twoja firma / instytucja, jak wielu obsługujesz klientów, ilu masz pracowników i w jakiej działasz branży.

  • Może znacznie podnieść jakość obsługi klientów poprzez szybszy dostęp do informacji i rezygnację z kontaktu osobistego w sprawach, gdzie nie ma konieczności bezpośrednich konsultacji z Twoim pracownikiem.

  • Slican INVENIO jest idealnym rozwiązaniem w każdym miejscu, w którym wcześniej klienci często słyszeli sygnał zajętości lub oczekiwali w długich kolejkach na połączenie.

  • Infolinie Slican to narzędzie, dzięki któremu możesz wyróżnić najważniejszych klientów przydzielając im nr PIN VIP – przywilej priorytetowego połączenia telefonicznego z pracownikiem.

  • Możesz uzyskiwać dodatkowe dochody konsultując wybranych klientów – bardzo dokładna weryfikacja czasu poświęconego przez Twoich pracownikówo na doradztwo.

  • Więcej informacji na temat Infolinii INVENIO Slican dla zarejestrowanych użytkowników Slican Software Development Kit.




 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego