Menu główne
Najnowsze Infolinie Slican INVENIO pozwalają zintegrować dane przesyłane do serwera Slican z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.
Wszystko czego potrzebujesz to serwer SLICAN najnowszej generacji – MAC-
Oto jak możesz wykorzystać Infolinie INVENIO Slican najnowszej generacji:
Weryfikacja dzwoniącego odbywa się w następujący sposób:
Dla kogo dedykowane jest rozwiązanie Infolinii INVENIO Slican?
Sprawdzi się wszędzie, niezależnie od tego jak duża jest Twoja firma / instytucja, jak wielu obsługujesz klientów, ilu masz pracowników i w jakiej działasz branży.
Może znacznie podnieść jakość obsługi klientów poprzez szybszy dostęp do informacji i rezygnację z kontaktu osobistego w sprawach, gdzie nie ma konieczności bezpośrednich konsultacji z Twoim pracownikiem.
Slican INVENIO jest idealnym rozwiązaniem w każdym miejscu, w którym wcześniej klienci często słyszeli sygnał zajętości lub oczekiwali w długich kolejkach na połączenie.
Infolinie Slican to narzędzie, dzięki któremu możesz wyróżnić najważniejszych klientów przydzielając im nr PIN VIP – przywilej priorytetowego połączenia telefonicznego z pracownikiem.
Możesz uzyskiwać dodatkowe dochody konsultując wybranych klientów – bardzo dokładna weryfikacja czasu poświęconego przez Twoich pracownikówo na doradztwo.
Więcej informacji na temat Infolinii INVENIO Slican dla zarejestrowanych użytkowników Slican Software Development Kit.