Menu główne
Slican MobilePhone to usługa umożliwiająca korzystanie z telefonu komórkowego lub domowego tak jak z telefonu firmowego włączonego do centrali Slican. Slican MobilePhone zwiększa mobilność pracowników i efektywność wykorzystania istniejących zasobów komunikacyjnych w każdej organizacji.
Mogą z niej korzystać: •wszyscy, którym doskwiera brak łączności w trakcie przemieszczania się po halach, magazynach itp. a nie dysponują systemem DECT – telefon komórkowy może pracować jako element sieci Slican MobilePhone
pracownicy mobilni -
firmy pracujące w systemie „home working” – dowolny telefon domowy współpracownika może być elementem sieci MobilePhone
Usługi Slican MobilePhone wymagają:
central MAC-
zdefiniowania telefonu podstawowego i telefonu równoległego
zakupu licencji
aktywacji przez administratora centrali – tylko uprawnieni użytkownicy (numery wewnętrzne centrali) mogą korzystać z usługi
określenia jakie numery zewnętrzne – stacjonarne i komórkowe – pracują w ramach Slican MobilePhone
aktywacji i wyłączenia usługi przez pracownika / osobę uprawnioną do korzystania z MobilePhone (wpisanie odpowiedniego kodu PIN)
Dodatkowo abonentom korzystającym z usługi Slican MobilePhone może być udostępniony serwis Callback. Pozwala to na realizację połączeń z telefonu równoległego na koszt centrali firmowej.
Callback ogranicza wykonywanie połączeń służbowych (z telefonu równoległego) wyłącznie do telefonów zapisanych w bazie danych centrali. Nie zachodzi niebezpieczeństwo utraty hasła i włamania do systemu telekomunikacyjnego firmy
Jako że użytkownik Callback nie ponosi żadnych opłat za połączenie można jako numery MobilePhone wprowadzić numery GSM prywatnych telefonów pracowników – mniej komórek służbowych.
Rozmowa w obu kierunkach zestawiana jest przez centralę firmową -
Jak działa Slican MobilePhone?
Jak działa Slican MobilePhone i Callback?
Oddzwaniam nie płacąc za połączenie:
Dzwonię z telefonu prywatnego na koszt centrali: