dla serwisów central i sieci teleinformatycznych - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

dla serwisów central i sieci teleinformatycznych

 

PROGRAM 3S


3S: SPRZEDAŻ... SZKOLENIE... SERWIS...

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu...
mając na uwadze Wasz...
nie ukrywamy, również nasz interes...

INSTALATOROM central i sieci telefonicznych,
oferujemy ścisłą współpracę w zakresie SPRZEDAŻY, SZKOLENIA i SERWISU.


Wspólpraca z nami to:

  • rzetelna wiedza

  • proste reguły

  • wymierne korzyści

  • jasna przyszłość :)



W imieniu Firmy
proponujemy:

SZKOLENIA SERWISOWE

  • Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.

  • Czas szkolenia - 2 dni.

  • Terminy szkoleń na rok 2017:

23-24 lutego
30-31 marca
18-19 maja


Cena szkolenia - 290,00 zł + VAT = 356,70 zł za 1 osobę dla firm współpracujących oraz 480,00 zł + VAT = 590,40 zł dla pozostałych.

Tematyka:
Pierwszy dzień:

  • Budowa central.

  • Omówienie oferty Slican: modele central, modele telefonów.

  • Oprogramowanie: ConfigMAN.admin, ConfigMAN.user, MultiMAN, RecordMAN, BillingMAN.

  • Zaznajomienie z podstawowymi funkcjami programu konfiguracyjnego.


Drugi dzień:

  • Szczegółowe omówienie funkcjonalności programu ConfigMAN: LCR, zarządzanie translacjami, ruchem przychodzącym.

  • Omówienie funkcjonalności systemowych telefonów cyfrowych i VoIP: CTS.CL i CTS.IP

  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów korzystając z monitora centrali, konsola systemowa

  • Zapoznanie z oprogramowaniem wspierającym użytkowników centrali: PhoneCTI, WebCTI, ConsoleCTI.


Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.

SZKOLENIA SERWISOWE - NCP

  • Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.

  • Czas szkolenia - 2 dni.

  • Terminy szkoleń na rok 2017:

9-10 lutego
16-17 marca
20-21 kwietnia
1-2 czerwca

  • Cena szkolenia - 290,00 zł + VAT = 356,70 zł za 1 osobę dla firm współpracujących oraz 480,00 zł + VAT = 590,40 zł dla pozostałych.


Tematyka:
Pierwszy dzień:

  • Budowa centrali – elementy systemu NCP

  • Zasilaanie – omówienie aspektów zasilania awaryjnego

  • System zarządzania centalą - ConfigWEB

  • Licencje, redundancja

  • Aplikacje


Drugi dzień:

  • Podstawy konfiguracji systemu:

  • dodawanie elementów systemu

  • kierowanie ruchem

  • sieciowanie


Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.

SZKOLENIA DLA UŻYTKOWNIKÓW

  • Przeznaczone dla użytkowników, dotyczą podstawowej obsługi central Slican.

  • Czas szkolenia - 1 dzień.

  • Terminy szkoleń - realizowane w miarę napływu zgłoszeń, terminy ustalane indywidualnie.

  • Cena szkolenia- 240,00 zł + VAT = 295,20 zł za 1 osobę



Tematyka:

  • Obsługa aplikacji ConfigMAN.user, BillingMAN, RecordMAN, Komunikator CTI - instalacja, funkcje, użytkowanie.

  • Telefony CTS - instalacja, funkcje, użytkowanie.


Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.



SZKOLENIA DODATKOWE

Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.
Czas szkolenia - 1 dzień.

Terminy szkoleń - realizowane w miarę napływu zgłoszeń, terminy ustalane indywidualnie.
Cena szkolenia- 140,00 zł + VAT = 172,20 zł za 1 osobę


Tematyka:

1. VoIP + sieciowanie:

  • Poznanie podstawowych zasad działania usługi VoIP.

  • Konfiguracja serwerów Slican do działania w sieci VoIP.

  • Prezentacja możliwości i funkcjonalności serwerów Slican w systemach VoIP.

  • Logowanie operatorów i abonentów IP.

  • Sieciowanie central - sposoby, funkcjonalność i konfiguracja.

  • Analiza problemów z usługą VoIP w oparciu o czytanie logów.

  • Rozwiązywanie najczęstszych problemów w funkcjonalności VoIP.



2. Dect IP:

  • Dobór rozwiązania do potrzeb klienta.

  • Instalacja i konfiguracja systemów Dect IP z serwerami Slican.

  • Pomiary sygnału w celu ustalenia potrzeb ilościowych.


Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.
Uczestnicy szkoleń specjalistycznych w pierwszej kolejności powinni przejść SZKOLENIE SERWISOWE Slican. Oczekujemy również od słuchaczy dobrej znajomości zagadnień sieciowych oraz VoIP.

Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.

Zapisy na szkolenie - wypełnij Formularz zgłoszeniowy.


ZGŁOSZENIE

Aby zgłosić się na szkolenie i uzyskać potwierdzenie terminu prosimy przesłać faxem /mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.

Nr fax 52 325 11 12
e-mail: office@slican.pl

Od uczestników wszystkich szkoleń oczekujemy podstawowej znajomości w dziedzinie telekomunikacji stacjonarnej (ISDN, taryfikacja, GSM, zaliczanie), laptopa z systemem WinXP lub nowszym z kartą sieciową.



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego