Menu główne
PROGRAM 3S
3S: SPRZEDAŻ... SZKOLENIE... SERWIS...
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu...
mając na uwadze Wasz...
nie ukrywamy, również nasz interes...
INSTALATOROM central i sieci telefonicznych,
oferujemy ścisłą współpracę w zakresie SPRZEDAŻY, SZKOLENIA i SERWISU.
Wspólpraca z nami to:
rzetelna wiedza
proste reguły
wymierne korzyści
jasna przyszłość :)
W imieniu Firmy proponujemy:
SZKOLENIA SERWISOWE ON-
Termin:
ustalamy indywidualnie z uczestnikami
Cena szkolenia:
120,00 zł + VAT za 1 osobę dla firm współpracujących
oraz 180 zł + VAT dla pozostałych
Tematyka:
przedstawienie systemu NCP: call manager, gateway, switch, karty modułowe
zapoznanie się z obsługą i konfiguracją zasilania buforowego
omówienie wymaganych licencji do obsługi poszczególnych funkcjonalności
przedstawienie pozostałej oferty sprzętowej: telefony, bramofony, urządzenia audio
omówienie oprogramowania współpracującego: ConfigWEB, MultiMAN, RecordMAN.Server/Client, BillingMAN, MessengerCTI.Desktop/Mobile, WebCTI
budowa systemu redundantnego
zapoznanie się z systemem kontroli dostępu ACS oraz Slican Audio
zaznajomienie się z obsługą aplikacji ConfigWeb, ACS, AudioMAN
przedstawienie konfiguracji i funkcjonalności centrali: konfiguracja systemu, kierowanie ruchem, kreowanie abonentów, budowa IVR, kolejki CC,
usługi abonenckie, zarządzanie mediami, dodawanie urządzeń peryferyjnych (CTS.IP, DPH.IP, Audio), sieciowanie central
analiza problemów przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi diagnostycznych: analiza pakietów sieciowych, konsola diagnostyczna, dzienniki powiadomień
Zapisy na szkolenie -
SZKOLENIA SERWISOWE -
Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.
Czas szkolenia -
Terminy szkoleń na rok 2021:
Z powodu pandemii szkolenia stacjonarne na rok 2021 zostają zawieszone do odwołania.
Cena szkolenia -
Tematyka:
budowa centrali NCP: Call Manager, Gateway, Switch, karty modułowe
omówienie pozostałej oferty sprzętowej: telefony, bramofony, urządzenia audio.
omówienie oprogramowania współpracującego: ConfigWEB, MultiMAN, RecordMAN.Server/Client, BillingMAN, MessengerCTI.Desktop/Mobile, WebCTI, ConsoleCTI, DPH.IP Camera.Config, Konfigurator central.
zapoznanie się z obsługą i konfiguracją zasilania awaryjnego
omówienie wymaganych licencji do obsługi poszczególnych funkcjonalnośći
budowa systemu redundantnego
zapoznanie się z systemem kontroli dostępu ACS
przedstawienie rozwiązania Slican Audio
zaznajomienie się z obsługą aplikacji ConfigWeb, ACS, AudioMAN.
szczegółowe omówienie oraz konfiguracja funkcjonalności centrali: kierowanie ruchem, kreowanie abonentów, budowa IVR, kolejki CC, usługi abonenckie, zarządzanie mediami, dodawanie urządzeń peryferyjnych (CTS.IP, DPH.IP, Audio), sieciowanie central
diagnostyka i rozwiązywanie problemów korzystając z dostępnych narzędzi: analiza pakietów sieciowych, konsola diagnostyczna, dzienniki powiadomień
zadania praktyczne z zakresu konfiguracji centrali
zadania praktyczne z obsługi aplikacji współpracujących
praktyczna analiza problemów przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi diagnostycznych
rozdanie certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia
Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Zapisy na szkolenie -
SZKOLENIA DLA UŻYTKOWNIKÓW
Przeznaczone dla użytkowników, dotyczą podstawowej obsługi central Slican.
Czas szkolenia -
Terminy szkoleń -
Cena szkolenia-
Tematyka:
Obsługa aplikacji ConfigMAN.user, BillingMAN, RecordMAN, Komunikator CTI -
Telefony CTS -
Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Zapisy na szkolenie -
SZKOLENIA DODATKOWE
Przeznaczone dla instalatorów central i pracowników firm serwisowych i handlowych branży telekomunikacyjnej.
Czas szkolenia -
Terminy szkoleń -
Cena szkolenia-
Tematyka:
1. VoIP + sieciowanie:
Poznanie podstawowych zasad działania usługi VoIP.
Konfiguracja serwerów Slican do działania w sieci VoIP.
Prezentacja możliwości i funkcjonalności serwerów Slican w systemach VoIP.
Logowanie operatorów i abonentów IP.
Sieciowanie central -
Analiza problemów z usługą VoIP w oparciu o czytanie logów.
Rozwiązywanie najczęstszych problemów w funkcjonalności VoIP.
2. Dect IP:
Dobór rozwiązania do potrzeb klienta.
Instalacja i konfiguracja systemów Dect IP z serwerami Slican.
Pomiary sygnału w celu ustalenia potrzeb ilościowych.
Uwaga! Przed szkoleniem prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi na stronach pubwiki.slican.pl.
Uczestnicy szkoleń specjalistycznych w pierwszej kolejności powinni przejść SZKOLENIE SERWISOWE Slican. Oczekujemy również od słuchaczy dobrej znajomości zagadnień sieciowych oraz VoIP.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia.
Zapisy na szkolenie -
ZGŁOSZENIE
Aby zgłosić się na szkolenie i uzyskać potwierdzenie terminu prosimy przesłać faxem /mailem wypełniony formularz zgłoszeniowy.
Nr fax 52 325 11 12
e-
Od uczestników wszystkich szkoleń oczekujemy podstawowej znajomości w dziedzinie telekomunikacji stacjonarnej (ISDN, taryfikacja, GSM, zaliczanie), laptopa z systemem WinXP lub nowszym z kartą sieciową.