slican NCP - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

slican NCP

 


Centrala telefoniczna Slican NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 300 jednoczesnych rozmów i 20 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP.

 


 

System Slican NCP składa się z:

  • jednostki centralnej "Call Manager" - jest centralą telekomunikacyjną w technologii VoIP dedykowaną do współpracy z urządzeniami peryferyjnymi. Samodzielnie jest centralą telefoniczną PURE IP,


Serwer NCP
 
 
  • półek rozszeżeń "Gateway" -  to półka podłączana do Call Managera, pełniąca funkcję bramy interfejsów

tradycyjnej telefonii TDM – translacji abonenckich i liniowych,


  • licencji - określają, z których funkcji bogatego oprogramowania może korzystać nabywca licencji,


  • opcjonalnie - Switch NCP to urządzenie spinające elementy systemu Slican NCPBX.

Służy do podłączania dodatkowych GW (gateway), telefonów CTS.IP i VoIP.

 
 



Centrale serii Slican NCP tworzą systemy zunifikowanej komunikacji, które realizują połączenia w szerokim zakresie intensywności ruchu telekomunikacyjnego zarówno IP jak i TDM. Mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu.

 
 

Efektywne zarządzanie komunikacją w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Zintegrowana aplikacja webowa Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfigurację przez przeglądarkę internetową.

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni pakietowe przesyłanie informacji, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet - daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.


 
 
Schemat NCP
 
 

Telefony SIP realizują wiadomości tekstowe. Treść połączeń video i voice oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Całość dopełnia wielofunkcyjna poczta głosowa (fax2email/voice2email) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego