Menu główne
Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.
Funkcjonalność
Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera
Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
Wiadomości tekstowe -
Wiadomości SMS
Obsługa Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu -
Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny
Współpraca z innymi komunikatorami -
Indywidualne ustawienia telefonu
Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX
Usługa nie przeszkadzać (DND)
Usługa przekierowania (FWD)
Obsługa linków „call to” w przeglądarkach
Identyfikacja na podstawie PINu telefonu -
Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości
Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up
Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Książka i kontakty
Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu
Opcja wyboru dowolnego serwera -
Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne
Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
Historia połączeń, czatów, SMS
Filtry wyszukiwania w historii połączeń