aplikacja PhoneCTI - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

aplikacja PhoneCTI

 

Rozbudowany komunikator integrujący komunikację głosową z czatem, sms i rozwiązaniami WWW. Kolorowe ikony informują na bieżąco o dostępności naszego rozmówcy (dostępny, zajęty, poza biurem itp.) i pozwalają wybrać najlepszą formę komunikacji. PhoneCTI udostępnia książkę telefoniczną firmową i prywatną. Można je modyfikować w zależności od potrzeb. Z poziomu aplikacji dostępne są telekonferencje, przekierowania i powiadomienia. Z PhoneCTI można odsłuchać nagrania prowadzonych rozmów. Integruje wszystkie kontakty, pozwalając na sprawną i szybką komunikację.

 
 

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń telefonicznych za pomocą komputera

  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi

  • Wiadomości tekstowe - czat

  • Wiadomości SMS

  • Obsługa Flash SMS – wiadomość pojawia się na ekranie odbiorcy natychmiast po otrzymaniu - niezależnie od ustawień wiadomości w PhoneCTI

  • Bezpieczny i funkcjonalny komunikator wewnętrzny

  • Współpraca z innymi komunikatorami - Google Messenger, Facebook etc.

  • Indywidualne ustawienia telefonu

  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX

  • Usługa nie przeszkadzać (DND)

  • Usługa przekierowania (FWD)

  • Obsługa linków „call to” w przeglądarkach

  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników

  • Powiadomienie dźwiękowe o otrzymaniu wiadomości

  • Automatyczna informacja o dostępności abonenta, który był nieobecny lub zajęty – pop up

  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim

 
 
PhoneCTI
 

Książka i kontakty

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika programu

  • Opcja wyboru dowolnego serwera - automatyczna synchronizacja kontaktów

  • Ikony statusu abonentów – dostępny / niedostępny / zajęty / niezalogowany / zaraz wracam i inne

  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych

  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów

  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych

  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru

  • Historia połączeń, czatów, SMS

  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń





 
PhoneCTI_ksiazka
 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego