Menu główne
Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów.
Funkcjonalność
Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone
Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki
Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi
Praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Firefox
Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS.
Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI
Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu
Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX :
-
-
-
-
-
-
-
Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej
Uprawnienia Managera -
Identyfikacja na podstawie PINu telefonu -
Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach
Aplikacja w j. polskim i j. angielskim
Książka i kontakty
Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych
Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika
Zaawansowane wyszukiwanie tekstów
Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych
Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru
Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych
Możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup
Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń
Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav
Filtry wyszukiwania w historii połączeń
Manager (tylko w centralach hybrydowych IPX, MAC i CCT) -
w ramach przydzielonych przez administratora działów -
dodawać nowe numery wewnętrzne do obsługiwanych działów -
konfigurować komentarze, opisy, adresy mailowe, ustawiania informacji o połączeniach odebranych i nieodebranych,
ma dostęp do historii połączeń, salda oraz limitu kosztów nadzorowanych użytkowników,
przeglądać stan poszczególnych abonentów, nadawać im przywileje i konfigurować niektóre usługi, np. budzenia, MobilePhone, przekierowania, DND, przywołania konta, "jestem tam", blokady telefonu, zestawów zapowiedzi, powiadomień o połączeniach, tymczasowego hasła,
dodawać znaczniki VIP oraz zastrzegać numery,
tworzyć grupy kontaktów, dodawać nowe kontakty w publicznej książce telefonicznej oraz organizowć istniejące w grupy.
Administrator CTI (jedynie abonent posiadający uprawnienia administratora):
odczyt statusu centrali w zakresie informacji niezbędnych do administrowania centralą
wybieranie i wysyłanie do centrali pliku instalacyjnego PhoneCTI(tylko centrale IPx, CCT, MAC)
konfigurowanie klienta SMTP, wykorzystywanego przez centralę do wysyłania informacji mailowych(tylko centrale IPx, CCT, MAC)
tworzenie grup kontaktów, dodawanie nowych kontaktów w publicznej książce telefonicznej oraz organizowanie istniejących w grupy
tworzenie działów i dodawanie do nich numerów wewnętrznych(tylko centrale IPx, CCT, MAC)
przeglądanie stanu poszczególnych abonentów i nadawanie im przywilejów(tylko centrale IPx, CCT, MAC)