aplikacja WebCTI - F O R T E L - serwery i centrale Slican - sprzedaż, serwis, naprawa


Idź do spisu treści

Menu główne

aplikacja WebCTI

 


Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie konta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala identycznie jak Slican PhoneCTI śledzić historię wszystkich kontaktów.

Funkcjonalność

  • Realizacja połączeń typu CallBack z telefonów MobilePhone

  • Obsługa połączeń telefonicznych za pomocą komputera lub telefonu GSM i przeglądarki

  • Współpraca z telefonami typu softphone, telefonami cyfrowymi, IP oraz analogowymi

  • Praca z dowolną przeglądarką – Internet Explorer, Chrome, Firefox

  • Współpraca z dowolnym systemem operacyjnym telefonów GSM – Android™, Windows Mobile, iOS.

  • Dostęp do ustawień telefonu z komputera, telefonu GSM, tabletu czy innego terminala nie wymaga instalacji dedykowanej aplikacji PhoneCTI

  • Intuicyjny zestaw narzędzi do programowania indywidualnych ustawień telefonu

  • Dostęp do najczęściej używanych funkcji PBX :

- Blokada telefonu
- Przywołanie konta
- Ustawienie budzika
- Przekierowanie na numer MobilePhone
- Przekierowania (FWD)
- Nie przeszkadzać (DND)
- Usługa „Jestem tam”


 
WebCTI_ustawienia
 



  • Połączenia z dowolnym kontaktem z książki telefonicznej

  • Uprawnienia Managera - zdalny dostęp do telefonu pracownika w zakresie zmiany opisu telefonu, aktywacji / wyłączenia usług, możliwość przypisania do innego działu / grupy

  • Identyfikacja na podstawie PINu telefonu - administrator centrali nie zna haseł poszczególnych użytkowników

  • Informacja o bieżących kosztach połączeń, limitach na połączenia i doładowaniach

  • Aplikacja w j. polskim i j. angielskim


Książka i kontakty

  • Zdalny dostęp do firmowych / prywatnych książek telefonicznych

  • Integracja książek telefonicznych zgromadzonych w serwerze i komputerze użytkownika

  • Zaawansowane wyszukiwanie tekstów

  • Grupy kontaktów wg działów / grup, kontakty prywatne i lista kontaktów ulubionych

  • Obsługa numerów zastrzeżonych – prezentowana nazwa kontaktu bez jego numeru

  • Opis wprowadzany przez użytkownika – możliwość wprowadzenia opisu określającego status biznesowy – zebranie / poza firmą / szkolenie i innych

  • Możliwość dodawania kontaktów / działów/ grup

  • Zdalny dostęp do pełnej historia połączeń

  • Zdalny dostęp do zarejestrowanych nagrań w historii połączeń z możliwością odsłuchu online oraz pobrania pliku *.wav

  • Filtry wyszukiwania w historii połączeń

 
WebCTI_ksiazka-1
 


Manager (tylko w centralach hybrydowych IPX, MAC i CCT) - kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy i może:

  • w ramach przydzielonych przez administratora działów - zarządzać związanymi z nimi numerami wewnętrznymi,

  • dodawać nowe numery wewnętrzne do obsługiwanych działów - z puli nieprzypisanych do żadnego innego działu,

  • konfigurować komentarze, opisy, adresy mailowe, ustawiania informacji o połączeniach odebranych i nieodebranych,

  • ma dostęp do historii połączeń, salda oraz limitu kosztów nadzorowanych użytkowników,

  • przeglądać stan poszczególnych abonentów, nadawać im przywileje i konfigurować niektóre usługi, np. budzenia, MobilePhone, przekierowania, DND, przywołania konta, "jestem tam", blokady telefonu, zestawów zapowiedzi, powiadomień o połączeniach, tymczasowego hasła,

  • dodawać znaczniki VIP oraz zastrzegać numery,

  • tworzyć grupy kontaktów, dodawać nowe kontakty w publicznej książce telefonicznej oraz organizowć istniejące w grupy.


 
WebCTI_koszty
 

Administrator CTI (jedynie abonent posiadający uprawnienia administratora):

  • odczyt statusu centrali w zakresie informacji niezbędnych do administrowania centralą

  • wybieranie i wysyłanie do centrali pliku instalacyjnego PhoneCTI(tylko centrale IPx, CCT, MAC)

  • konfigurowanie klienta SMTP, wykorzystywanego przez centralę do wysyłania informacji mailowych(tylko centrale IPx, CCT, MAC)

  • tworzenie grup kontaktów, dodawanie nowych kontaktów w publicznej książce telefonicznej oraz organizowanie istniejących w grupy

  • tworzenie działów i dodawanie do nich numerów wewnętrznych(tylko centrale IPx, CCT, MAC)

  • przeglądanie stanu poszczególnych abonentów i nadawanie im przywilejów(tylko centrale IPx, CCT, MAC)



 
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego